de schoonmaker heeft een gezicht

Dagschoonmaak

de schoonmaker heeft een gezicht

Dagschoonmaak: dialoog en zichtbaarheid voor direct resultaat

De schoonmaker heeft een gezicht

Hago Next zet maximaal in op dagschoonmaak. Uit respect en waardering voor de schoonmaker, die hiermee een gezicht krijgt en 's avonds - net als iedereen - aan tafel schuift bij zijn of haar gezin. In de praktijk betekent dit dat de schoonmaker zich extra betrokken voelt bij zijn werk en meer verbonden met eindgebruikers en opdrachtgever. En betrokken medewerkers die overdag werken presteren beter. Daarbij heeft dagschoonmaak een positieve invloed op verzuim.

Direct contact, direct resultaat

De mogelijkheid tot dialoog toont ook direct resultaat in de belevingskwaliteit, doordat de eindgebruiker nu zelf inspraak heeft op de schoonmaak. Door directe afstemming met eindgebruikers, weet de schoonmaker zich feilloos te bewegen binnen de dagelijkse processen van uw organisatie, zonder u daarmee voor de voeten te lopen. En zonder verstoring en geluidsoverlast voor medewerkers.

Voordelen dagschoonmaak

  • Korte lijnen: direct contact met schoonmaker
  • Lager verloop en ziekteverzuim schoonmaakpersoneel
  • Energiebesparing van bijna 10%
  • Wederzijdse verantwoordelijkheidsgevoel stijgt
  • Maximale stijging belevingskwaliteit
  • Respect en waardering voor de schoonmaker



Evelien de Wind, schoonmaakster Hago Next:
 “Ik werk nu al tien jaar in de schoonmaak en ben eindelijk op tijd thuis 's avonds om aan te schuiven voor het eten met mijn gezin”.