Eindgebruiker aan de knoppen
header tmobile

Topbeleving

Eindgebruiker aan de knoppen

Eindgebruiker aan de knoppen

Als je je schoonmaak inricht op de eindgebruiker, bewijst Hago Next dat de kwaliteitswaardering 'goed' mogelijk is. Hago Next garandeert maximale resultaten op belevingskwaliteit door de eindgebruiker de schoonmaak te laten inrichten. In dialoog met de schoonmaker, vastgelegd in een menukaart als vervanger van het standaard werkprogramma.

Menukaart bepaalt werkprogramma
Met de afspraken als uitgangspunt bespreken we de wensen van de gebruikers in uw panden. Die wensen leggen we vast in onze menukaart. Een unieke tool die in één oogopslag de wensen van de gebruikers per afdeling weergeeft. De menukaart brengt de prioriteiten inzichtelijk als basis voor het werkprogramma van de schoonmaker. Onze mensen zijn in staat om op basis van de vastgestelde wensen uit de menukaart concreet te bepalen welke activiteiten in welke frequentie moeten plaatsvinden per afdeling, om aan de gewenste kwaliteitsniveaus te kunnen voldoen.

Zichtbaar beter resultaat

"Dagschoonmaak maakt de schoonmaker collega, dat creëert een wisselwerking in het gedrag. Je schuift je broodkruimels niet van je bureau op de grond als je weet dat Mohammed ze zometeen op komt zuigen. Je schuift ze in je hand, die je leegt boven de prullenbak. Het tippende schoonmaakwerk wordt minder. En als er koffie op het tapijt valt, is er direct iemand bij om het schoon te maken zodat de vervolgschade minder is."