Techniek zet schoonmaker in vijfde versnelling

Technische innovatie

Techniek zet schoonmaker in vijfde versnelling

@lly smartphone: de motor achter elke kwaliteitsslag

Zichtbare kwaliteits- en motivatieslagen door gebruik van een smarthphone-app door de schoonmaker? De door Hago Next ver doorontwikkelde digitale app @lly is verbonden met het volledige digitale hart van de organisatie. Daarmee is @lly de schoonmaakapps van het eerste uur ver voorbij. @lly is de digitale assistent die altijd en overal is en in contact staat met iedereen: schoonmaker, eindgebruiker en klant.
Ruimtescanners (QR), digitaal samengestelde werkprogramma's, managementrapportages en bestelmodules. Maar ook kwaliteits- en belevingsmetingen, een signalerings- en meldfunctie en direct bel-, chat- en smscontact met schoonmakers. @lly beschikt over alle moderniteiten om direct in te spelen op omgevallen koffie, hoog bezoek, uitgelopen vergaderingen, leegstaande kantoren of welke andere verrassing ook die om kordate reactie vraagt.


Roy Ploum, Vebego Innovations, mede-ontwikkelaar @lly:
"We zorgen ervoor dat schoonmaker meer in control komt en leggen de verantwoordelijkheid waar die hoort. Waar er eerst alleen aandacht voor de schoonmaak was als het vies is, is dat hiermee anders. Je empowert de schoonmaker. De schoonmaker wordt weer gastheer en -vrouw."

Altijd in contact

@lly is de rechterhand van elke schoonmaker. De motor achter het vakmanschap van onze mensen. En voor onze opdrachtgevers de ogen en oren van het gebouw die te allen tijde beschikbaar zijn.


@lly voor transparantie en effectiviteit

  • 24/7 realtime inzicht in managementinformatie en gemaakte uren
  • direct contact tussen schoonmaker, eindgebruiker en klant
  • snelle reactie op wensen en calamiteiten
  • signaleringsfunctie van defecten e.a. met foto-app
  • digitaal werkprogramma met (QR) locatiecodering
  • online DKS-controle en klanttevredenheids- en belevingsonderzoeken
  • gemakkelijk bestellen van middelen en materialen