Blije klanten

Met een heldere begroting en 24/7 transparant inzicht in managementrapportages weet de klant wat hij koopt. Het Hago Next-concept staat voor duurzaamheid en kwaliteit. Deze duurzaamheid komt naar voren in de langdurige relatie, het respectvol omgaan met mensen en het gebruik van ecologische schoonmaakmiddelen. En de kwaliteit wordt gegarandeerd: niet goed, geld terug.
Van deze samenwerking wordt iedereen blij!

Enkele bedrijven geloofden direct in het nieuwe initiatief. Nog voor de officiële lancering had Hago Next daarmee al drie blije klanten: Coca Cola, Hay Group en MVO Nederland. En dat bleek nog maar het begin…

Charles Scholte, directeur SVS:
“Ik was meteen vanaf het moment van lancering gecharmeerd van de vertrekpunten van deze organisatie. Ik geloof in het zichtbaar maken van de schoonmaker, het werken overdag. Ook ben ik een bijzonder groot voorstander van eerlijke prijsstelling en eerlijk met elkaar zaken doen.”

Hago Next doet het werk zo dat de kantoorgebruiker er blij van wordt. De schoonmaak is afgestemd op zijn wensen. En dankzij dagschoonmaak is de schoonmaakmedewerker bereikbaar voor vragen of opmerkingen. Maandelijks doet Hago Next een KTO, waarbij we graag horen wat de beleving is en wat er beter kan. Het doel is een prettige, schone werkomgeving voor iedereen! 

John Boender, Facility manager Achmea:
“De aanpak van Hago Next is erg transparant. Dat Hago Next openheid geeft, is al genoeg. Je hoeft daarvoor de informatie niet eens per se in te zien, het feit dat het transparant is, is al voldoende. Die informatie wordt gebruikt om de schoonmaak zo goed en efficiënt mogelijk in te regelen.”  
Hidde te Loo, Facilitiy manager Hay Group:
“Ik vind het Hago Next-initiatief stoer, dapper. Ik vind dat je als bedrijf bestaansrecht hebt, op het moment dat je tegen de stroom in durft te zwemmen. En dan ook nog je hoofd boven water houden.” 

Marten van der Meijden, Senior-inkoper Services Achmea:
“Zaken die ons aanspreken in Hago Next zijn complete transparantie en het duurzaamheidsaspect, het maatschappelijk verantwoord ondernemen.”

Willem Lageweg, Directeur MVO Nederland:
"Het Hago Next-concept past bij onze filosofie van people, planet, profit. De mens moet centraal staan. Die sociale innovatie is in alle aspecten cruciaal om doelen op milieu- of economisch gebied te bereiken. Hago Next is een uitstekend voorbeeld van de sociale kant van maatschappelijk verantwoord ondernemen."