Stel je voor: je maakt een afspraak met een klant. Hij krijgt een link waarmee hij een profiel kan aanmaken voor zijn bezoek. Je gast komt aan in de parkeergarage, waar de slagbomen automatisch voor hem openen. Hij meldt zich bij de receptie waar de medewerker hem herkent van zijn foto. Zijn toegangspas ligt al klaar, met een krediet voor koffie erop of iets anders uit je food corner. Diezelfde pas gebruikt hij voor een locker, voor de spullen die hij niet wil dragen tijdens zijn bezoek. Jij krijgt een seintje zodra je gast de garage inrijdt, zodat ook jij klaarstaat op het moment dat je gast binnenloopt. Voordat jij je gast de hand schudt, voelt hij zich al helemaal op zijn gemak in je gebouw. Het warme welkom van Hago Next.

Smart Facilities

Efficiëntie geeft ons de ruimte om meer voor je te doen. Hago Next laat verschillende smart appliances en facillities nog beter op elkaar aansluiten, voor de fantastische beleving die je zoekt.

Data Driven Dienstverlening in de praktijk

#toiletfails

Toiletpapier op? Zeepdispenser en handdoekrol leeg? Lees hoe smart cleaning van Hago Next het je helpt voorkomen.

Lees meer

#omdatwijertochzijn

Geen dubbele voorrijdkosten meer? Liever dezelfde, vertrouwde gezichten die meerdere diensten uitvoeren in je kantoor? Dat kan. Met Hago Next smart appliances.

Lees meer

Data Driven Dienstverlening

Data Driven Dienstverlening is de totaaloplossing voor een slimme omgeving: smart building, cleaning, sanitair, facility management, climate management en appliances. Daaraan voegen we connectiviteit, integratie en customer experience aan toe. Allemaal met partners die het tot iets vanzelfsprekends maken.

Neem contact met mij op:

Stuur een e-mail
of bel  06 51 42 76 35

 

Deel dit artikel: